Mag ik de baas even Spreken?

Laten we praten!

Vertel baas, wat wil je met ons delen?

Offerte aanvragen
  • Stap 1 - Vloerkenmerken
  • Stap 2 - Je gegevens
  • Stap 3 - Controle en bevestiging
Maximale uploadgrootte: 10MB
Maximale uploadgrootte: 10MB
Stel een vraag formulier op contact pagina
Veelgestelde vragen | Wij geven je het antwoord

Zoek je een antwoord op je vraag? Neem een kijkje naar de veelgestelde vragen & kom erachter wat je van ons kunt verwachten. Is er iets nog niet helemaal duidelijk of zit je met onbeantwoorde vragen? Neem gerust contact op met onze AdviesBazen!

Adviesbazen | Wat wil je vragen?
Waarvoor kun je bij ons terecht?

Wij zijn verantwoordelijk voor de complete offerte. Mis je bepaalde onderdelen of wil je switchen in kleur? Wij denken graag met je mee en geven op basis van jouw wensen het beste advies.

Offerte check!

Controleer na het ondertekenen altijd of de kleur op de offerte overeenkomt met de gekozen kleur in de showroom. Zo voorkomen we samen fouten.

Help, ik zoek meer advies!

Heb je advies nodig om je woning af te stijlen met de juiste kleuren en materialen? Schakel dan een van onze InterieurBazen in. De mogelijkheden zijn oneindig! Alles met als doel om jou dé baas te maken met je nieuwe woning.

Wat is de levertijd?

Hiervoor zijn we afhankelijk van de fabrikant. De meeste fabrikanten hebben voldoende voorraad, waardoor we snel aan de slag kunnen. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat iets niet voorradig is. Jij hebt je offerte al ondertekend dus dat betekent dat wij direct de voorraad checken en vroegtijdig reserveren.

Wat als het product niet voorradig is?

Dan is er een uitdaging en hebben we twee opties, namelijk: wachten op de uitgekozen vloer of zoeken naar een passend alternatief waar jij ook helemaal happy mee bent.

Schilderwerkzaamheden voor of na de vloer?

Wij werken netjes, dus voor ons maakt het niet uit. Wil je het zekere voor het onzekere nemen? Laat dan eerst de vloer leggen, plak de vloer netjes af en pak vervolgens de muren aan. Psssst bel onze TexBazen 😉


Kwaliteitsbazen | Wat wil je vragen?

Wat kan ik van jullie verwachten?

Wij zijn verantwoordelijk voor de begeleiding van je project, het inmeten van je woning, het inplannen van de werkzaamheden en het aansturen van de bazen die het maken.

Wanneer nemen jullie contact op over de planning?

We nemen binnen 1 tot 5 werkdagen, na akkoorddatum, contact met je op voor de planning en de werkopname.

Wat is een werkopname?

Tijdens de werkopname wordt alles zorgvuldig ingemeten. Afhankelijk van de grootte van je woning, de hoeveelheid werkzaamheden en de producten die je hebt afgenomen zijn we gemiddeld 30 tot maximaal 60 minuten bezig met een werkopname.

Wat wordt er gedaan met meer of minder meters

Meer of minder werk wordt tijdens de werkopname besproken en wordt indien nodig verrekend met de restfactuur. Zo betaal je alleen voor de exacte vierkante meters en werkzaamheden.


Texbazen | Wat wil je vragen?

Wat kan ik van jullie verwachten?

Wij zorgen ervoor dat je huis door middel van kleur een totaal nieuwe uitstraling krijgt. Samen kijken we naar de beste oplossing voor jou. Door middel van de latex spuittechniek is er binnen no-time een strak eindresultaat zichtbaar.

Hoeveel tijd neemt het in beslag?

De meeste werkzaamheden zijn binnen 1 dag gereed. Uiteraard kan dit verschillen, afhankelijk van de diversiteit van de werkzaamheden en de grootte van het project.

Kan elke kleur gespoten worden?

Ja zeker, geen kleur is ons te gek! RAL waarde zijn de meest voorkomende, maar ook kleuren zoals NCA en FLEXA zijn mogelijk.


Egaliseerbazen | Wat wil je vragen?

Wat kan ik van jullie verwachten?

Wij maken de vloer vlak en strak zodat de LegBazen zich uit kunnen leven. Je kunt ons verwachten rond 8.00 uur.

Is egaliseren noodzakelijk?

Om garantie te kunnen geven op het eindresultaat, vormt een strakke ondergrond de basis. Het egaliseren tot 2-3 mm zit dan ook standaard in onze all-in prijzen.

Wat is de droogtijd?

Na 8 uur is de vloer weer beloopbaar en na 12 tot 24 uur kunnen onze LegBazen aan de slag!

Wat gebeurt er met gemorste egaline?

Wij werken heel netjes, maar zoals ieder mens kunnen ook wij een foutje maken. Gelukkig is er niets aan de hand. Met een doekje warm water kun je spetters egaline gemakkelijk weg krijgen. Lukt het toch niet? Neem dan contact op met een van onze KwaliteitsBazen


Legbazen | Wat wil je vragen?

Wat kan ik van jullie verwachten?

Wij zorgen uiteindelijk voor de definitieve glimlach op je gezicht. We gaan je namelijk verbluffen met het eindresultaat.

Hoelaat beginnen jullie?

We starten de dag rond 08:00 uur.

Kun je direct over de vloer lopen?

PVC is na het leggen direct beloopbaar. Officieel heeft de lijm 48 uur nodig om te drogen, houd daar rekening mee als je meubels gaat inhuizen.

Afspraak maken?

Wil je bepaalde dingen anders, of heb je tijdens de werkzaamheden vragen? Overleg deze dan altijd met een van onze Kwaliteitsbazen. Wij leggen de vloer, zij helpen ons met de rest.


Adminbazen | Wat wil je vragen?

Wanneer moet ik betalen?

Omdat we er zeker van moeten zijn dat onze LegBazen ook daadwerkelijk bij je aan de slag kunnen, werken we met een aanbetaling. We sturen 1 maand voor de start van je project een factuur van 50% van het offertebedrag. Als het project is afgerond sturen we je de restfactuur. Eventueel meer- of minderwerk zal hierop verrekend zijn.

Wat zijn de betaalopties?

De factuur wordt (indien anders besproken) altijd verzonden naar hetzelfde mailadres van de offerte. Je kunt bij ons betalen d.m.v. een bankoverschrijving. De betalingsinformatie staat duidelijk vermeld op je factuur. Het is van belang dat je het factuurnummer vermeldt bij je overboeking.

Wat is de betalingstermijn?

Wij hanteren standaard een betalingstermijn van 5 kalenderdagen.

Experience Center

De Run 5136
5503 LV Veldhoven
KVK: 75578778
Adviesbaas spreken? Maak nu een afspraak! 
Inloop zonder afspraak mogelijk, met uitzondering op maandag & zondag.

Experience Center inloop

Di t/m Do: 10:00-18:00
Vrij & Za: 10:00-17:00
  • 25 & 26 december: GESLOTEN
  • 29 dec t/m 1 januari: GESLOTEN

Showroom afspraak zie agenda

Klantenservice telefonisch

Ma t/m vrij: 09:00-17:00
Zaterdag: 10:00-17:00
  • 25 & 26 december: GESLOTEN
  • 29 dec t/m 1 januari: GESLOTEN
Call Now Button